Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Er ganske sikker på at jeg har det. Er ikke noe plagsomt unntatt når jeg er på do, da blør jeg bittelitt friskt blod hver gang. Pluss litt vondt akkurat når bæsjen kommer ut for å være litt ufin. Hadde dette litt etter forrige fødsel, men da gikk det over etter noen dager. Nå har jeg hatt dette ganske lenge. Er høygravid. Er det noe jeg skal/bør gjøre med saken?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 hvis ikke de plager deg fælt så vent til etter fødselen med å bruke sheriproct salve. Den inneholder kortison og skal helst ikke brukes under graviditet. Men den er veldig effektiv, og kjør på etter at babyen harkommet hvis du fortsatt er paget
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Hei, jeg fikk det også etter min første fødsel men forsvant etter en kort stund. Iløpet av den siste måneden jeg gikk gravid andre gang kom det tilbake. Det er ikke så mye du kan gjøre så lenge du er høygravid, det er nok pga presset de har kommet tilbake. Og har man fått det en gang er man mer utsatt for å få det igjen. Etter fødselen kan du spørre på barsel om å få en salve mot dette. Jeg fikk en og nå er de i ferd med å forsvinne. Er to uker siden min fødsel. Lykke til, håper det ordner seg for det er jo ikke noe kjekt akkurat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå