Gjest Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor er det umulig å finne refleksvest til min søte lille toåring? Har vært innom 50 forskjellige butikker nå, men det er ingen som har. Den minste str. jeg har funnet er 6-7 år Er det ikke vanlig med refleksvest før man starter på skolen eller?
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Spør bhg hvor de har fått tak i =) Det er jo mange bhg rundt om, og de minste barna svømmer ikke i dem. Ellers har jeg dessverre ikke noen gode forslag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 På G.Sport her i byen har de refleks vester til slike små!! Iallefall ned til 104, og den kan nok to åringen din ha, skal jo være utenpå dress og slik også. Og gjør ikke noe om den er litt romslig. På rema har jeg og kjøpt noen små, men vet ikke helt hvor små de var..Og så har jeg bestilt små på nett, på nordic print tror jeg det var. Da skrev jeg navnet på refleksvesten.. Kan jo skrive hva du vil.. Jeg har fornavn framme og etternavn bak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå