Gå til innhold

Dere som har dyre barnevogner.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere de i barnehagen eller kjøper dere ny som dere har der?

Er barnevognen der på eget ansvar? Eller blir den erstatet visst det skjer noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vognen er i barnehagen i ukedagene, men vi har vogna hjemme i helgene. Vognene står ute på dagtid når barnehagen er oppe, men tas inn i barnehagen når den stenger. Vet ikke hva som skjer dersom den blir stjålet, men med det trygge området barnehagen ligger i tenker jeg ikke noe særlig på det;)

Skrevet

Bhg erstatter hverken klær eller vogn om noe skjer. Det har dere der på eget annsvar.

Skrevet

Jenta vår begynte i bhg. når hun var 2.5 år så hun sover ikke der. Hadde hun gjort det hadde jeg nok hatt brio happy vogna stående der, og hadde jeg ikke hatt vognmani slik at jeg hadde flere vogner hadde jeg nok kjøpt en billig brukt til å ha i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...