Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 betyr det at sjansen er stor for at man har fått jobben?? Jeg var på intervju igår og de skulle ta en avgjørelse i dag. De har prøvd å ringe meg to ganger, men sim kortet mitt tok selvfølgelig kvelden mens jeg hadde eksamen idag så fikk ikke kjøpt meg et nytt før akkurat nå. Prøvde å ringe opp igjen men nå er det jo stengt der Håper virkelig at jeg har fått jobben.....blir nervepirrende å vente til imorgen.. bare de ikke tror jeg skrur av tlf og blåser i alt...ikke min feil at telefonen klikka idag
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Hva har de sagt angående å ringe deg da? Jeg har vært på et par intervjuet. Ene intervjuet så sa de at de ikke kom til å ringe hvis jeg ikke fikk jobben - så har de sagt dette så er jo sjansen ganske stor for at du får jobben. Men på et annet intervju sa de at de ringte UANSETT - så da er ikke sjansen like stor lenger.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vet egentlig ikke. De sa bare at de tok en avgjørelse på torsdag og at jeg kom til å høre fra de. Det var ganske mange som søkte så jeg får jo et lite håp om at de kun ringer den som får jobben. Og sender mail til de andre. Men nei jeg vet jo ikke, kan jo hende de ringer alle. Syns det er bedre hvis de sender mail hvis jeg ikke får jobben, ikke så ubehagelig å lese enn mail enn å få en telefon..hehe H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå