Gå til innhold

9 uker - 4 måltider???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krabaten min har fått en noe merkelig døgnrytme vil jeg påstå. Klager ikke, men kan ikke annet enn lure på om han får i seg nok mat..

Han får kveldsmat i 8-9 tiden og sover da til 5-6 før han våkner og vil ha pupp. Så er de neste måltidene ca.11 og 15-16 tiden. Dette blir da bare 4 måltider i døgnet på en krabat på ni uker. Vokser og ser bra ut ellers. Flere som har det slik eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo litt lite ut syns jeg. Men tassen min har jo stort sett spist annenhver time på dagtid ( når han har vært våken i alle fall).

Har du prøvd å tilby pupp litt oftere men at han ikke vil ha? Nå er jo jeg ingen erfaren mamma siden jeg fikk nr 1 for 5 mnd siden, men mener å ha lest at de skal ha ca 6-8 måltider pr dag?!?

Skrevet

Jeg synes også dette høres lite ut. Jenta vår er 1 mnd. og spiser hver 3. time på dagen, og litt sjeldnere på natten.

Skrevet

Ja, det høres litt lite ut men poden er jo fornøyd han. Han har stort sett sovet hele natta siden han var 4 uker og holdt seg til hver 4.time ellers på dagen. Men i og med at han sover ennå lengre om natta nå, så blir det litt stress å mate ett måltid til. Får se om det vedvarer. Vanligvis så har han våknet 4-5 tida for mat og da blir det jo ett nytt måltid i 8-9 tida. Da blir det fem måltider for dag og det må jo være greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...