skyttel71 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Krabaten min har fått en noe merkelig døgnrytme vil jeg påstå. Klager ikke, men kan ikke annet enn lure på om han får i seg nok mat.. Han får kveldsmat i 8-9 tiden og sover da til 5-6 før han våkner og vil ha pupp. Så er de neste måltidene ca.11 og 15-16 tiden. Dette blir da bare 4 måltider i døgnet på en krabat på ni uker. Vokser og ser bra ut ellers. Flere som har det slik eller??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Høres jo litt lite ut syns jeg. Men tassen min har jo stort sett spist annenhver time på dagtid ( når han har vært våken i alle fall). Har du prøvd å tilby pupp litt oftere men at han ikke vil ha? Nå er jo jeg ingen erfaren mamma siden jeg fikk nr 1 for 5 mnd siden, men mener å ha lest at de skal ha ca 6-8 måltider pr dag?!?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg synes også dette høres lite ut. Jenta vår er 1 mnd. og spiser hver 3. time på dagen, og litt sjeldnere på natten.
skyttel71 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Ja, det høres litt lite ut men poden er jo fornøyd han. Han har stort sett sovet hele natta siden han var 4 uker og holdt seg til hver 4.time ellers på dagen. Men i og med at han sover ennå lengre om natta nå, så blir det litt stress å mate ett måltid til. Får se om det vedvarer. Vanligvis så har han våknet 4-5 tida for mat og da blir det jo ett nytt måltid i 8-9 tida. Da blir det fem måltider for dag og det må jo være greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå