Gå til innhold

Antibiotika for uvi - når forvente bedring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bør man gå på tablettene før man bør forvente bedring? Har ikke hatt uvi før, men synes ikke det blir bedre nå etter 2 dager på antibiotika. Vanligvis virker jo antibiotika veldig raskt? Virker jeg hysterisk hvis jeg tar kontakt med legen i morgen for å høre om jeg bør få nye medisin? I helgen er jo det bare legevakt som er mulig og jeg vil bli bra raskt! Fikk bare en kur på 3 dager også..

Noen som har noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel så skal du merke bedring etter et par dager. Spørs litt hvor "sterkt" du har det. Men selv om du skal gå på kuren bare i 3 dager så virker den fortsatt etter at du er ferdig med den.

Skrevet

Ok, takk for svar! Kanskje jeg skal se det an litt i morgen da...

Skrevet

Et par dager var lenge.. Jeg merker bedring samme dag. Du skal merke forbedring relativt kjapt.

Skrevet

Ja jeg syntes også dette var lenge..

Jeg har uv ca 8-10 ganger i året å begynner å bli litt imun mot noen typer tabeletter så je må bytte litt på merkene.. Men jeg kjenner forbedring bare noen timer etter jeg har tatt første tabelett.

Skrevet

jeg hadde ringt legen om jeg ike hadde vært bedre da g 2 fordi uvi kan gi nyrebekken betennelse og dette kan starte fødsel osv.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg var ikke bra før kuren var nesten tom denne gangen jeg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...