Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Men strålen min er ikke akkurat samarbeidsvillig, og det er ikke bare bare å få strålen til å treffe pinnen i så og så lang tid. Hvis jeg vasker et middagsglass i oppvaskmaskin og steriliserer det i microsterilisatoren sammen med flaskene til baby, vil det være bra nok at jeg bruker glasset til å samle urin i og stikker pinnen oppi da?
♥Nemi♥ Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor ikke en plastkopp? Du trenger virkelig ikke ha urinstrålen på så-så mange sekunder. Bare så den blir skikkelig rosa:) Tar IKKE lang tid..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Ja, det vil jeg tro.. Jeg pleier bare å ta en plastkopp eller noe jeg kan kaste etterpå.. Og koker den ikke.. Bare skylder og tørker den i varmt vann først... Så da vil jeg tro at det du gjør, er bra nok..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg tisser i en vanlig kopp, middagsglass vasket i oppvaskmaskinen e.l Gjør ingen ting om det ikke er 100% sterilt
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Takk for svar Da er det bare å vente spent på morgendagen da
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Leste nettop på bruksanvisning at nylig graviditet kan påvirke resultatet. Jeg fødte for snart 5 måneder siden. Er det i dette tilfellet nylig? Og... *Kremt* Sambo var litt ivrig i kveld ;p Det har vel ikke noe å si for testen om vi hadde sex i kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå