Gå til innhold

Lurer på om jeg blir fridd til på julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren har gitt meg noe å tenke på. Jeg vet at gaven er liten, men stor. Den kostet 6000,- og hun er mistenkelig morsom. Vi skal feire julaften alene på ei hytte og hver gang jeg nevner giftermål begynner hun å le. Lurer på om jeg blir fridd til, eller om jeg har altfor store forhåpninger. He-he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, det kan nesten høres slik ut!! Hva ellers er lite som koster 6000??

Om det skjer må du løpe inn her og fortelle det ;-)

Uansett hva det er, så høres det ut som du har virkelig funnet lykken og det unner jeg deg, tippegurina ;-)

Skrevet

hmmmmm nå lurer jo jeg også da!!!!!

hmmmmmm tenke tenke

Skrevet

ååååååå.... iiiiiiiiikkkk... hihihiih.... det er helt vilt! du fortjener det så sinsykt!

jeg er her inne fra 21 på julaften og venter på bilde av ring og fortelling! :D

Skrevet

Ja, nei nå er jeg spent. Håper jeg ikke møter meg selv i døra nå da:-) Jeg kommer til å svare ja, men i julen er jeg bortreist :::) har heteronom julerompe så dablir det ingen bilde eller fortelling. Bilde det blir det i hvert fall ikke, he he, men en fortelling blir det nok kanskje:-)

Skrevet

du må så komme med fortelling med en gang du får tak i en data :)

et bilde av ringen må du da kunne dele med en stakkars nettvenn :D i det minste i en PM... hihi :P

tenk om hun frir a...hihi.. kan ikke du fri til henne også da? kjøpe ring og gi i julegave. så hun også får en :D

Skrevet

Jeg lover å komme med en oppdatering;-) Jeg regner med at om hun frir så har hun kjøpt to ringer;-)))

Skrevet

hihihi...*spent*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...