Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Har en liten som roer seg veldig godt i mageleie. Gjør dette kun på dagen slik at jeg passer på at han lever hele tiden. Men hva er det som er farlig egentlig? Har de funnet ut det? So sagt så sjekker jeg pusten og at hodet ligger på siden. Men hva skal man egentlig passe på?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Etter at mageleie ble frarådet, sank antall krybbedødtilfeller radikalt (Fra hundre og ett eller annet i året, til rundt tolv tilfeller i året). Har vel rett og slett med å gjøre at babyen risikerer å ikke får optimal oksygentilførsel ved magelie, vil jeg tro? Og du kan jo ikke passe på hele natten?
Himmel og hav Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vet bare med meg selv, at jeg synes det er tungt å puste når jeg ligger på magen, så kanskje det rett og slett er for slitsomt for en liten baby? Det står forøvrig en del om det her: http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/4862470A9A74FCF9C1257615003253A3?OpenDocument
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå