Gå til innhold

Morsom opplevelse på 3d ultralyden


*Idae123

Anbefalte innlegg

Fra og med idag så skal jeg aldri mer spøre på ordinær ultralyden om hva for kjønn det blir om jeg skal ha flere barn.. Heldigvis var jeg lur nok til å ta det dem sa om at det skulle bli jente som klype med salt.. Var på 3d ultralyd idag, og der var det ikke mye kjønnslepper som den dama på SØF var så og si 100% sikker på at hun så, for der var det dick and balls... =P

Vel det var i hvert fall positiv overraskelse.. ungen var heldigvis frisk og rask, og alt var bra med han..

Så 3D ultralyd er ikke en dum ting som mange i det siste har sakt... =)

 

Ha en fin kveld videre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. hadde jo vært en aldri så liten overraskelse under fødselen, dersom dere ikke hadde gått på 3D-ultralyd! :P

Høres gøy ut med sånn ultralyd, forresten. Har bare vært på vanlig UL, vi... og der fikk vi ikke vite kjønn. Men vi har valgt å bare vente i spenning til han/hun dukker opp... ;)

 

Lykke til videre i svanerskapet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på 3D UL for litt siden ettersom jordmor på ordinær UL ikke kunne være helt sikker på det hun så. Vi får også en gutt, det syntes godt :-) Lignet på en gutt i fjeset også, syntes han lignet på faren sin. Det var veldig verdt pengene, for nå har magen på en måte fått en identitet. Gleder meg masse til å bli mamma til en gutt nå. Var mest innstilt på å få en jente til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...