Gå til innhold

Er det noen andre som har termin rundt 5 Mai 2010?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ultralyd i dag og det det ble bekreftet at det blir en liten søt Jente. Alt annet var normalt. Fikk med nydelig bilder av henne, ene stedet der hun vinker med hånda.Det var vedlig koselig opplevelse. Fikk flyttet termin ,ed to dager, dvs.fikk 5 Mai ( 7mai). Er det noen andre osm har termin i Mai?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin 5.mai 2010, og venter ei lita jente :)

Skrevet

Jeg har også termin 5.mai i følge jordmor. Min egen beregning er 18. mai og er sikker på at ordinær UL neste uke vil settes til slutten av mai. For to år siden hadde jeg termin 2. mai etter orinær UL og småen kom i slutten av april, så vi tror ikke at jeg kommer til å gå noe særlig over denne gangen heller :) Håper bare at det ikke blir fødel på 17. mai, kjedelig dag for barnet å ha bursdag vil jeg tro!

Skrevet

Har termin 5mai.. :) Og venter en gutt.. :D

Skrevet

Jeg fikk termin 6.mai, og jordmor sa hun trodde det var en gutt.

Hvor skal dere føde da damer?

Fredrikstad for mitt vedkommende.

Skrevet

Jeg har termin 6.mai..

Spennende!

Vet ikke om det er jente eller gutt.

Skrevet

Jeg har termin 13 mai:) Var på ul når jeg var 14+3, ho mente terminen er 9 mai. Og at det er en gutt:) Er spent på hva de sier på rutine ul i morra:) Skal føde i Fredrikstad!

Skrevet

Har termin 4.mai, og venter ei lita jente ;)

Skal føde i Arendal

Skrevet

Har også 5. mai;)

Men har to i magen så her blir det senest fødsel etter 38 uker.

Skrevet

Jeg har inntil videre. Skal på ny UL 21 desember. Så får vi se om ho flytter meg eller ikke.

Skrevet

Hei

Jeg bor også i Fredrikstad, er født i 81 og har termin 6. mai.

Skrevet

Hei

Jeg har termin 16 mai. Vet ikke hva det blir ennå, men skal på ul i morgen. Skal foresten føde på tønsberg sykehus.

Skrevet

mange me termin på samme dag som meg her ja =) eg har og den 5 mai =) spennande.. nåken som e fra stavanger området då??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...