Gjest Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 - til en 1 åring som skal begynne i barnehage i det kalde nord i vinter? Damen i butikken anbefalte et par Hestra-votter med 100% ull innerst og et par fra Nøstebarn, vindtette med ullfor. Noen som har erfaring med disse, eller har andre gode tips:)
auro Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Vi er ihvertfall veldig fornøyd med Hestra. De har flere typer. Og hjemmestrikka og tova rødnissevotter er bra.
Har 2 jenter Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Hestra uten tvil. Koster litt, men verdt hver krone. Finnes med glidlås så det er lett å få tommelen på plass.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Hadde en tråd om akkurat det samme inne på småtroll 1-2 nettopp, og fikk ganske mange bra tips der, så skal se om jeg finner den igjen og dytter den opp til deg=)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg syns de aller beste vottene er hjemmestrikkede ullvotter, kjøpevotter syns jeg blir for store til så små fingre. Ellers er jeg fornøyd med troll vottene, har ikke sett hestra votter
Kari Trestakk Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Hestra sine fjellvotter er helt geniale, så det er absolutt et godt valg for tørre og kalde vinterdager. Eneste minuset er at ullforet kan bli ganske fort slitt, særlig der de klorer med neglene. (Lurt å være litt påpasselig med at neglene ikke blir for lange). Men fordelen er jo at man kan ta ut ullforet, og heller bruke andre ullvotter under. Tynne eller tykke, alt etter vær og temperatur. Og obs... Jeg tror ikke størrelsen på Hestra-votter tilsvarer alder, men er vanlig "hanske-størrelser".
tezzie Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil anbefale deg hestra med ullfor. Vet ikke hvor langt ned de går i str, men min på 4 år har et par som jeg er super fornøyd med. Ullforet kan taes ut. Også er det er strikk til å ha rundt håndleddet så når de tar av seg vottene henger i i håndleddet.Genialt! Tror de heter fjellvott jr http://www.intersport.no/Product/265698(BC_2)/hestra-fjellvott-jrbarn/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå