Gå til innhold

har kjøttdeig.. hva kan jeg lage til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen gryteretter fra toro...;) kommer meg ikke på butikken i dag, men har kjøttdeig... og mye annet basisvarer.

tips til hva jeg kan lage?? samme om det er poteter ris eller pasta ved siden av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sukkerkulør fra torooo...?

Skrevet

stek kjøttdeigen, hell over taco krydder, lag potetstappe og kok grønnasker, legg dette lagvis og stek i ovnen med ost på toppen;))

Skrevet

sukkerkulør.??? hehe;)

ja det har jeg...

Skrevet

Bakte poteter med kjøttdeig oppi eller ved siden? kjempeyummi med tacosaus og rømme til, men kan også bruke bernesaus eller peppersaus.

Helt plain kjøttdeig og spaghetti (evt annen pasta). kanskje med en pastasaus til, om du har? Eller revet ost over?

Makaroni med masse ost og grillkrydder med kjøttdeig til?

Godt krydret kjøttdeig med ris? kanskje litt kjedelig, men absolutt godt.

Sett en pizzadeig og lag hjemmelaget pizza? Evt bruk brødskiver eller baguetter eller annet som "bunn", ha på ketchup, kjøttdeig og ost og evt andre ting du har for hånden..'

Kanskje du har noe tacovarer? Lefser for å lage wraps, nachoochips for å lage nachos eller skjell for vanlig taco? Men da må en vel gjerne ha salat, saus og rømme til..

En personlig favoritt er fylt paprika, men det forutsetter at du har paprika selvfølgelig. Skjær av toppen og fyll paprikaene med kjøttdeig, ost og løk (eller hva du vil), ha oppi en skvett fløte og stek i stekeovn. Godt med både fløtegratinerte poteter, bakte poteter, ris og pasta til. Eller en hvitløksbaguett. Ååååååh - DET skal jeg ha til middag i morgen ihvertfall!! *sikler*

Og da tok kreativiteten slutt, for hodet er fylt med bilder av fylte paprika, he he!

Skrevet

Hehe,okei.. :)

kok opp ris.

steik kjøttdeigen,litt løk om du liker det.

Også lager du en pakke berneasaus. tilsetter sukkerkulør,når sausen er ferdig. rører til det blir en fin brun farge.. tilsetter kjøttdeigen å løken..

nam nam :D gjerne salat til også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...