Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 æsj.. kroppen min ser ikke ut etter svangerskapet. Magen min ser i værtfall ikke ut.. blir faktisk kvalm når jeg ser på den. trist hadde ingen strekkmeker før jeg ble gravid. faktisk ikke de første 7mnd i svangerskapet heller,men så sa det PANG og de plutselig kom og magen sprakk. ingen bikini på meg i sommer gitt... er faktisk så ille at jeg liker ikke å vise kroppen til samboer længere pga av stekkmerkene.. selv om han sier at han ikke bryr seg..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Du de blir bedre med tiden... lover deg, blir hvite hvis du soler deg og du kan stole på at sambo din ikke bryr seg, hadde du det hvis han hadde det etter av og ha født deg et barn?? vær stolt bav kroppen din, strekkmerker er bare en historie på kroppen din som forteller at du har skjenket jorda et barn;)) og som sagt de blir mindre synnlige, er ikke rød og lilla for alltid
Ugl@ Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Tenkte akkurat det samme selv da jeg var yngre og fikk førstemann, det blir bedre med tida. Mindre synlig i hvertfall, og noen synes det knapt på. Merker særlig siste året har huden på magen min blitt glattere og merkene mindre synlige, minste er 2 1/2år nå, født 3 barn. Merkene etter eldste var nesten borte etter 3år, fikk desverre noen nye igjen da jeg fikk jentene, men vel verdt hvert eneste merke. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå