Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 kjøpte meg klær! vært syk i en uke nå og endelig orket jeg ut av huset, litt dårligsamvittighet men:( sambo sa bare ja ja ok men ikke klag til meg når du er blakk jeg kjøper ytterst sjeldent klær og synes jeg fortjente det og ikke minst trengte det... hva synes dere? unødvendig av meg? ps har kjøpt al av julegaver ferdig og halv skatt så litt bedre lønn men kunne så klart gått til gjeld også(feks betale 1000 mer på kreditt kort ) men joho ,, digger den nye jakka mi:))))
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Det fortjener du! Det er slett ikke unødvendig å skjemme seg bort litt innimellom. Og du har vært syk i tillegg. Nei, kos deg med den nye jakka di ) Tilogmed når du er blakk mot slutten av måneden! Hihi..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Vi jenter er dumme som får dårlig samvittighet for sånt, selv om det er så sjelden vi bruker noe på oss selv. Syns du skal dra å ta noen minutter solarium i kveld også jeg faktisk! DA tenker jeg at du føler deg fresh etter en uke med sykdom Hilsen NN lenger opp
Mina™ Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 you go girl Skulle ønske jeg hadde gjort det litt oftere. Somregel er d sønnen alt går til....vi kvinner har en litt dum tedens til å glemme oss selv litt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Hærlig...så fint.Unn deg noe fint du....det fortjener du. Jeg hadde nok gjort det samme :-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Så glad jeg blir når dere sier det:)) og jaggu trur jeg at jeg skal kjøre opp og ta sol og kjøpe med en ny hårfarge på vei hjem:)) mens sambo tar og legger gutten vår:))) HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Nei og nei, tenk at du kunne bruke 1000 spenn på deg selv og ikke brukt de på mann og barn. Syns det er litt over streken på hva du kan tillate deg. Du skulle heller ha kjøpt deg noe til 50; på billigsalg og brukt resten på mann og barn. Fra spøk til alvor. Mange av oss jenter får dårlig sammvittghet, bare vi kjøper oss en bitteliten ting utnom det som står på handlelisten. Det er vell unt at du har brukt litt på deg selv, og det virker som du er kjempeglad for at du gjorde det:-) Stå på jente og unn deg litt hårfarge og sol i kveld, mens mannen er hjemme og tar leggingen. Jeg bruker selv å ta med en fristund og dra ut, mens mannen min har regien på kvelden, så er jeg på kjøpesentret og bare ser litt og kansje kjøper jeg meg et plagg eller to:-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Da får jeg trøste deg med at jeg brukte kr 4000,- på håret mitt i dag;-) Bruker sjelden penger på meg selv... Har max dårlig samvittighet.........:-/ men vi får si at : Vi fortjener det :-)))
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har brukt 1500kr på meg selv denne mnd, klær og et par sko. Klærne var på salg så jeg fikk masse jeg liker. Klart penger kunne gått til gjeld det er nå normalen her da, eller noe unga trenger. Men det er vel 1,5 år siden jeg har kjøpt klær til meg selv sånn untatt truser og sokker ved behov. Så jeg har ikke dårlig samvittighet. Du kan ikke gjøre det om nå, og siden det er noe du sjelden gjør så nyt det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Dere har faktisk overbevist meg om at jeg fortjenete det.. ja vi jenter får fort dårlig samvittighet. mitt nyttårs forsett er og bli flinkere til og unne meg litt ekstra av og til )) hi
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Ja hvorfor skal ikke du unne deg litt ,vi mødre er litt sånn alle får det de trenger men vi er gjerrige mot oss selv.Og bli mamma og hustru behøver ikke bety at vi må glemme oss selv .Håper jakka er varm da :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå