Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 trives du i det du jobber med? og hva er det? og hvorfor? hvis du studerer: hva studerer du til og tror du at du kommer til å trivest? og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 jeg er ferdig utdannet tannlege til sommern ) skal bli så deilig, er i praksis nå og liker det veldig godt. trenger sårt flere tannleger her i byen så mest sannsynlig blir og starte egen praksis til høsten... vært tungt og studere med et barn men det har gått.han er 2 nå, er så verdt det, elsker og hjelpe mennesker og her om dagen kom en rusmisbruker med råte på alle tennene og ikke vært hos tannlegen siden barneskolen. han gikk med et smil:)))
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg jobber som sosionom i barnevernet. Jeg trives godt noen dager, mindre godt andre dager. Det er en givende jobb, og jeg får muligheten til å hjelpe mennesker som har få ressurser og- eller ulike hindringer i livet. De dagene jeg merker at min innsats gjør en forskjell, at klientene mine føler seg sett, eller jeg greier å hjelpe noen til å gjøre noe annerledes enn det de gjorde tidligere, .. vel, da har jeg gode dager.. De dagene jeg får klager, kjeft, trusler, og klienter inn på kontoret mitt som hardnakket påstår at de gir god omsorg til ungene sine mens disse samme ungene tydelig lider overlast.. og jeg ikke greier å få gjort noe annet med det enn å si at vi følger med, fordi systemet er så tungrodd, og fordi det skal så mye til å få gjort noe... Vel, de dagene er som å stange hodet i veggen... og da trives jeg IKKE..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg studerer til å bli bv.ped. Veldig spennende studie og jeg tror jeg vil trives med jobben.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal prøve å bli regnskapsfører....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå