Uro4 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 den "lomma" inni som du knepper på hver side som babyen sitter i... Er det meningen å brke den bestandig??? Synes nemlig det ser litt trangt ut...
MintCondition Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Nei, det er noe du bruker om du skal bære spedbarn eller veldig små babyer. Her sluttet vi med den da lillemann var 3-4 mnd.
Rampongi Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 aha, good to know Mint. Takk for tips og tråd. Nå vet jeg noe jeg ikke visste at jeg lurte på
NormaJean Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 husk at bebisen skal sitte i froskestilling når de sitter i den lille lommen som nyfødte......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå