Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Får innimellom kommentarer på at jeg ikke ser ut som om jeg har barn, hva nå det vil si. Hva med dere? Noen som får høre slikt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 man kan aldri se om noen har barn,med mindre de er har barn i magen eller: )?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Du er sikkert ikke i tilstrekkelig grad: tjukk, kjedelig og praktisk på håret, grå og traurig i klesveien osv osv.. :-)) Jeg tror nesten du får ta det som en kompliment :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Samme her. En kollega jeg hadde foer mente jeg var i for godt humoer til aa virke som en tobarnsmor, saa jeg foretrekker aa holde meg til den utgaven framfor andre mindre flatterende alternativer.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg ser ut som en tenåring. Tror de fleste oppfatter meg som sexy. Særlig litt eldre menn. Noen av dem tilbyr betaling.
bunnie Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 jeg ser nok ikke ut som typisk mor jeg heller. 160 høy, 47kg, silikon og veldig ungdommelig kledd. er jo bare 21 år da..!
Ugl@ Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Når jeg er naken så ser man at jeg er mor ja, har noen strekkmerker på magen. Men med klær og uten ungene hengende etter meg så går jeg ikke rundt med et skilt med :MAMMA på rundt halsen nei. ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Hender det ofte at du går rundt naken?
Sånn kan det gå Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Den kommentaren får faktisk jeg også veldig ofte. Fikk høre en litt morsom historie om akkurat det for ikke så mange dagene siden fra ei som jobber på et sted jeg er innom forholdsvis ofte i jobbsammenheng. En dag jeg var innom der helt på slutten av arbeidsdagen hadde jeg det litt travelt fordi jeg skulle rekke toget hjem (neste tog gikk en time seinere), og dette hadde en der bemerket etter at jeg føk ut døra med "Hun hadde det visst travelt i dag.". En annen svarte da: "Ja, hun skal vel hjem til barn og familie." Sjefen på stedet overhørte replikkene og sa da: "Nei, **** har da vel ingen barn? Hun er ikke typen til det. Hun er altfor urban. (Skulle gjerne visst hva han la i det. ;-) ) Du ser da vel det på henne at hun ikke har noen barn. Da en av de andre fortalte hvor mange barn jeg har nektet han å tro det. Regner med jeg får noen spørsmål neste gang jeg treffer han ja. ;-)
Ugl@ Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Ja, hver dag ;-) Neida, går ikke rundt naken i offentlighet, men er kun da man kan SE at jeg er mamma med det blotte øye, uten i vite noe om meg eller se meg sammen med barna. Er 30år, men mange på min alder har enda ikke fått barn.
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Hvordan ser en mor ut? De finnes da i alle former og varianter - akkurat som kvinner generelt? Hender jeg får kommentarer på at jeg ser veldig ung ut, og at enkelte blir overrasket over at jeg "allerede" har rukket å bli mor.. (jeg er 30!) ..men de tror heldigvis ikke at jeg er så ung at jeg biologisk sett ikke hadde rukket å bli mor ennå..hehe..
_Løvemamma_ Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk høre av den ene læreren min på vgs at hun i et halvt år hadde antatt at jeg hadde barn, fordi jeg så så moderlig ut, hva nå det betyr... Nå skal det sies at det helt i begynnelsen av året gikk ei på trinnet som hadde en liten datter, men hun sluttet etter en uke eller så. Det hadde kke læreren min fått med seg, så hun hadde antatt at det var jeg som hadde barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå