Gå til innhold

Noen som vet ang SUS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter litt innom fra 2.trimester og lurer på om noen vet hvordan ting er på Stavanger Universitetssykehus nå.. Da jeg fødte for rett over 1 år siden, fikk jeg være på fødeloftet med mannen min på familierom. Hvordan er dette nå?

Gruer meg så skrekkelig, for jeg har en intens sykehusfobi, og det eneste som gjorde det lettere, var at jeg fikk være på fødeloftet hvor jeg følte det var litt mindre "sykehus"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på journalskriving på sykehuset i går...

Har to valg... vanlig fødeavd. i 1. etg. eller fødeloftet. Det ble gjort noen forandringer på fødeloftavd. i september i år. Nå ønsker de å øke fødsler på fødeloftet. Dersom du er frisk kvinne og har hatt et "normalt" svangerskap vil de at flere kommer inn på fødeloftet og evt. flyttes ned.

Dersom du ikke har bestemt hvor du vil føde og ringer den dagen fødselen setter i gang, kommer de til å vurdere ut i fra noen spørsmål hvor det er best for deg å komme inn og hvor de har best kapasitet.

Skrevet

Regner med du skal på journalskriving ca en mnd før termin? Om du ikke har fått time til det så kan du ringe å bestille:)

Da får du vite om du i utgangspunktet får føde på fødeloftet eller om de vil du skal føde på vanlig fødeavdeling. Dette er jo med forbehold om at det ikke skjer noe spes (som høyt blodtrykk el) helt på slutten.

Så lenge fødselen er uten komplikasjoner vil du bli overført til barselhotellet, der du kan få familierom (om de har noen ledige).

Så om alt går som det skal så trenger du ikke være innom noe som helst veldig sykehusaktig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...