Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Jeg mistet for 5 uker siden... fikk negative grav tester 1 uke etter jeg hadde mistet! testet etter EL;å fikk negative tester frem til 14-15 dag etter jeg mistet,på dag 14 og 15 fikk jeg alså positive EL tester.. ca 10 -11 dager etter EL begynte jeg å teste med grav.test,men fikk negativ.. dagen etter fikk jeg svaaaaaaak positiv test,for så at di ble sterkere..dag 13-14 etter EL fikk jeg positivt svar på digital grav.test... meeen,siden jeg hadde mistet-fikk jeg ta en blodprøve hos legen 2 dager etter positiv grav.test... fikk svar på den å han mente at der var nok bare hcg igjen fra SA.. men fikk heldigvis ta en ny blodprøve,som jeg skal få svar på om har steget eller sunket... tok en gravtest idag med ukeindikator som sa 2-3 uker(alså4-5 uker) ville ikke trodd at den slo ut idag vis jeg ikke var gravid på ny..hva tror dere? å aller helst,noen som har opplevd noe lignende? viste d seg at dere var gravid eller ikke?? ble laaaangt og med mye info dette her!! håper noen kan svare meg,men endeli svar får jeg jo på blodprøven i neste uke
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg ble gravid rett etter SA, og når du allerede testet neg etter SA og så positivt vil jeg tro du er gravid:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 ja jeg tror jeg er gravid! så jeg blir utrolig skuffet om jeg har gått noen uker å trodd jeg ble raskt gravid etter SA ,men så viser det seg at det bare henger ijen hormoner fra SA.. tusen takk anonym å kjekt å høre at du ble raskt gravid igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå