*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Er helt tom for idèer jeg.
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Nå kjenner ikke jeg venninden din så blir vanskelig å si, men jeg kjøpte en flaske parfyme og en skikkelig god leppomade til den venninden jeg handet til i dag:) ( var innom bodyshop og fant en såååå herlig parfyme som jeg egentlig har lyst på selv)
Fifrildi Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Gavepakning fra Lush. Finnes for både mennesker med dusj og mennesker med badekar. Bor du i Oslo eller Trondheim har de butikk, hvis ikke er det ikke for sent å bestille på nett.
rødt&blått Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Gytha Ogg: Hva heter denne parfymen? Sliter med å finne ny, god parfyme.. Er lei av de jeg har!
Mina™ Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Disse kjøpte jeg til min beste venninne. Di var så skjønne at måtte bare ha di http://www.accessorize.no/default.asp?V_ITEM_ID=2583 Kjøpte også noen gode duftlys å god sjokolade som hun kan kose seg med en kald trist vinterkveld.
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 De hadde mange jeg likte på bodyshop, men best var Marocan rose.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Jeg kjøpte telysholdere i glass fra Finn Schjøll til et par av mine venninner. Har de selv bl.a. og liker den serien veldig godt. Bonus er at de har halv pris på CG nå i tillegg. Masse annet fint der også. Liker veldig godt Partiteur-serien fra Porsgrund med bl.a. wok/pasta-tallerkener. Jeg synes glass og porselen er varige og fine gaver.
rachelmor Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 pleier som regel å kjøpe noe flott badesalt på helsekos ol. (må ha badekar da) eller prod på helsekost og bodyshoop lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå