Gå til innhold

Herregud! Blir flau av Torbjørn Jagland!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne han ikke øvd seg litt i engelsk!?!? Gudihimmelen så pinlig!

Skikkeligskikkeligskikkelig ille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er tøft av ham å holde tale på engelsk selv om han ikke er så flink jeg. Hele verden ser jo på ham, han er modig:)

Han kunne jo godt talt på norsk og latt tolker oversette til Obama og andre i salen, hvis han ønsket det...

Skrevet

Jeg veeeeeeeeet! Jeg dööööör! Herregud altså. han burde fått litt hjelp til å uttale ordene! Does = döss osv osv! Helt utrolig! Lurer på om amerikanerna skjönner hva han mener! Men forövrig synes jeg talen er veldig bra!

Skrevet

Jeg sitter og gremmes i det stille for meg selv, jeg også. Men han faller inn i en god tradisjon frontet av Thor Heyerdahl og Petter Solberg...

Skrevet

Bra engelsk, alderen tatt i betraktning. Den generasjonen hadde ikke engelsk på skolen slik vår generasjon har hatt. Og jeg er 40. Jeg hadde engelsk fra 4. klasse. I dag begynner de allerede i 1. klasse. Dess tidligere en begynner å lære et fremmedspråk, dess bedre klarer en seg i det språket.

Og så er der en faktor til; han er østlending og snakker bokmål, og de fleste der klarer ikke uttale på engelsk like godt som de fra andre steder i Norge. Dette sier jeg ikke fordi jeg har noe imot østlandsdialekt/bokmål, men det er et faktum bare.

Skrevet

"Tøft av ham"?? Nei vet du hva, han burde enten skaffet seg litt hjelp, eller latt noen andre overta! Men han er vel altfor pr-kåt til det.

Man må innse sine begrensninger, og det viktigste er jo at budskapet kommer fram - og det gjør det IKKE!

Uff, for en fjott. Har han ikke nettopp fått en viktig posisjon innen EU-parlamentet eller noe? Han bør ta opp engelsk basiskunnskaper ASAP!

Skrevet

Ja for det er engelsken hans det er noe galt med!

Det kaller jeg en ganske så overlegen, smålig, ufin, uvesentlig men stygg komentar.

Jaglan synest jeg ikke noe serlig om. Pga. han har meninger som jeg ikke klarer å stå for, og har makt til og gjøre så mye bra uten og gjøre det...

Tenk og pirke på noen fordi di ikke snakker med en aksent som behager deg! Ufyselig!

Om du skal kritisere Jagland så får du kritisere noe som han gjør og viser til verden, fordi det er diskuterbart!!!

Skrevet

Østlands-dialekt er ikke det samme som bokmål. Det nærmeste vi kommer muntlig bokmål er enkelte dialekter i Finnmark.

Skrevet

Javisst er det engelsken hans det er noe alvorlig i veien med! Det er slett ikke uvesentlig og heller ikke stygt sagt, det er jo fakta!

Men det er mange andre ting som man kan kritisere Jagland for, ja.. Og for å gå i den retningen er jeg også helt uenig i at Obama får fredsprisen overhodet.

Skrevet

Ja, fysj! Tenk å for det er mye bedre å kritisere andre for å være smålige, overlegne osv som du gjør. Jump ned fra hesten din du...

Skrevet

Synes bare det er pinlig når nordmenn skal høres ut som engelskmenn også i selve uttalen. Hør på danskene! Dansken deres skinner veldig tydelig gjennom når de snakker engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...