Maramara Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 14 dager over i dag, møtte på sykehuset kl 8, ctg registrering, deretter måling av blodtrykk og sjekk av urin...så ble d ultralyd og deretter vaginal undersøkelse(ubehagelig) 2 cm åpning, ble da bestemt at d skulle settes inn ballongkateter..og deretter sendt hjem igjen. Kjenner ting virkelig har satt i gang nå så håper å føde hvertfall iløpet av helgen da:) NÅ er jeg lei...er vel lov å si d nå!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Masse lykke til! Snaaaaart er gutten ute! Lykke til. Ble desember gutt på deg istede da. )
Maramara Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Ja d ble visst d:) Tusen takk.. Lykke til selv når d er din tur:)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Å så godt at det endelig skjer noe da ;o) Masse masse lykke til med fødsel, og snart snart er lillegutt i armene dine ;o)
Maramara Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2009 jepp, endelig! Er litt rart å tenke på at jeg snart blir mamma, fortsatt litt uvirkelig på en måte...men gleder meg kjeeeempe masse:) Lykke til selv
Lille meg -<3 Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Garantert at det skjer noe innen ett døgn. Jeg fikk ballongkateter (m saltvann) for å sette igang ved forrige fødsel, jeg hadde også 2 cm åpning og moden... Samme natt var ting i full gang.... Lykkke til
Nr3-2012 Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Hei!! Så bra at du endelig er i gang da!! Jeg ble strippet og sendt hjem igjen... Skal tilbake på søndag, men det er ikke sikkert jeg blir satt i gang da heller ettersom den lille har det supert.. Det beste var hvis alt startet naturlig fikk jeg beskjed om, men jeg vet ikke jeg. Så lenge den lille har det bra så er vel det viktigst!! Så får jeg håpe strippingen hjelper, jeg kjenner det i magen iallefall!! =) Lykke til, jeg håper det går fort med deg nå!!! (ikke for fort!)
Maramara Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2009 TET: Så spennede, håper virkelig på d, men kjenner jeg gruer meg litt også.. Så kateteret ditt datt ut da eller? evt hvor lang tid tok d før d datt ut? Spennende ) Entil09 : Hei!! Ja endelig skjer d no! Den lille hadde d bra her også men siden jeg var 14 dager over og litt åpning ville de starte med ballong siden jeg var førstegangs... Hvis den ikke faller ut skal vi inn i morgen kl 11 og da starte med tabletter...Håper d begynner av seg selv i kveld natt Vi får holde hverandre oppdatert fortsatt, Lykke til! Er uansett ikke lenge igjen for noen av oss <3
Lille meg -<3 Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Den datt ut av seg selv, men ikke sånn jeg hadde fortstått og trodd da de forklarte på sykehuset. De satt den i formiddag hos meg, kl 12 om kvelden begynte jeg og blø og fikk sterke rier....jeg prøvde å se etter ballonpumpa, men så den ikke.... RIngte til sykehuset og der sa de at den faller ikke helt ut, men at den har falt ut da riene hadde startet. Med meg satte de den i gang 3 uker før av medisinske grunner, så du som er 14 dg på overtid får sikkert effekt av den.. Men jeg synes det var fæl og ekkelt å få satt den inn, ville heller ha tablett jeg da, men de mente detter var like effektivt...... Spennede, fødsel nær forestående.... klem
Maramara Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2009 Jeg trodde også at hele greia skulle dette ut?! så den gjør ikke d altså? Men hvordan merker jeg da at den detter ut hvis den ikke bokstavligtalt detter ut?Hmm... jaja, har jo den slangen hengende nedover beinet og inni slangen har d nå kommet litt blod..,men d sa de var veldig vanlig.. Uansett veldig spennende Takk for svar forresten )
stasimor0603 Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Ønsker deg masse lykke til Maramara Novemberguttebebis♥:-))))))) veldig snart har du babyen din i armene, gratulerer:-))))
Lille meg -<3 Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Den har gjort sin funksjon når du får rier, da har den stått og irritert livmormunnen med saltvannet sitt...Da detter den ut inne deg, men faller ikke hel ut.... Jeg trodde også at hele datt ut, det gjorde den ikke, jeg blødde også, og den vat teipet fast. Ikke særlig behagelig synes jeg, men den virket....
Nr3-2012 Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Hvordan går det med deg?? Er du ordentlig i gang nå? Er spent! Hehe =) Jeg kjenner ingenting etter strippingen nå, men jeg er jo bare 12 dager over ennå og skal inn igjen på søndag uansett =)
Maramara Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. desember 2009 D går greit, har noen skikkelige tak både forran og bak, veldig ubehagelig å sitte.. Kjenner at kroppen virkelig jobber nå... Håper bare jeg får sove litt til natten kjenner jeg er sliten nå... Men glad for å være igang.... Takk for alle tilbakemeldinger, veldig koselig.. Er forresten veeeldig emosjonell i kveld...griner litt kan du si, litt pga smertter men også bare av meg selv...
Nr3-2012 Skrevet 10. desember 2009 #15 Skrevet 10. desember 2009 Er ikke så rart at du er emosjonell!! Snart skal du få se barnet ditt og det er så spesielt =) Høres ut som de riene jeg hadde sist, var veldig ubehagelig å sitte spesielt. Når jeg kom på sykehuset var prekestolen min beste venn under riene =) Håper du får sove litt, blir skikkelig utmattet av rier, en real treningsøkt å føde! =) Krysser mine hovne fingre og tær for deg her hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå