Gå til innhold

Rart at

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som har flere barn,ikke skjønner at barnet er sulten etter mange timer (3-4timer+), at bleien bør byttes engang i blandt(ikke være søkkgjennomvåt og stappfull og at andre omtrent må si det eller at det lekker før de skjønner åja på tide og bytte bleie), at de tar ting opp igjen fra kjøpesenteret og putter inn igjen i munnen på ungen, ikke klarer å kle på barna i disse kalde tider (ungen er ofte kald på hender,hals osv),at de ikke klarer å lukke igjen posen i vognen ,men lar de være åpen(selv om den lille har ltie med klær på seg)...

Og i tillegg legger seg opp i hva andre gjør.

Kunne skrevet mye.

Masse rare folk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Og i tillegg legger seg opp i hva andre gjør"

hehe, du kjenner deg kanskje igjen i den setningen du nettopp skrev?

Skrevet

Akkurat nå så legger vel du deg strengt talt opp i hva andre gjør?

Skrevet

Problemet er vel muligens at de ikke skjønte det med første barn heller.

Skrevet

Var ikk meg jeg mente når jeg sa legger seg opp i alt andre gjør,men tilfeldig forbipasserende,eller venneninner. Heller passe på seg selv syns jeg.

Hi

Skrevet

Kjenner noen sånne,tror de er bedre enn alle andre,men de ser ikke hva de selv gjør feil.haha

Skrevet

Skjønte at du ikke mente deg selv- men du gjorde jo akkurat det, i innlegget ditt!

Skrevet

Rart at DE som legger merke til et enkelttilfelle av noe de synes er rart skal generalisere det til å gjelde en hel gruppe...

Har aldri sett noe til at "de som har flere barn" gjør det du her beskriver.

Skrevet

Har og sett det.Litt rart for meg med ett barn som klarer og se det men ikke en som har 2 barn.

Skrevet

Da synes jeg at du skal si ifra til de. Drit i om de blir sure, det er ungen du skal tenke på. H'n skal slippe å være kald, våt eller sulten pga foreldrenes uvitenhet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...