Gå til innhold

Tror kanskje jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

lesbisk. Merker at jeg tenner sånn på damerumper og pupper. Tør snart ikke gå naken i fellesdusjer lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange heterofile damer som liker godt å se på andre damer, særlig når de er nakne sammen. Er ikke nødvendigvis lesbisk fordi om man blir litt kåt av å se ei spretten damerumpe.

Skrevet

Hver gang jeg ser nabofruen, kan jeg ikke la være å tenke på hvordan hun ser ut naken. Hun har sikkert merket det på blikket mitt, for nå prøver hun å unngå meg.

Skrevet

Jeg er heterofil, men jeg synes at jenter er pene å se på forde :-)

Skrevet

jeg også er heterofil, men syns en kvinner kan være veldig vakre nakne.

Skrevet

det er forskjell på å synes at damer er pene og vakre nakne, og å bli kåt av å se på dem..

Skrevet

Hehe, det var det første jeg tenkte da jeg så overskiften din, at du trodde at du var lesbisk.

Kjekt for deg det. Flaks at du ikke er mann og kan få stå i fellesdusjen;-)

Skrevet

Ja, du sier noe! Kvinner har ihvertfall én fordel på den måten.

Skrevet

Hva har du tenkt til å gjøre med det?

Skrevet

Jeg tror alle er bifile. Men vi befinner oss på ulike steder på skalaen. Noen tiltrekkes helt klart av menn, noen av kvinner, og noen befinner seg midt på. På grunn av fordommer, og sånn som samfunnet er i dag, så tror jeg en del mennesker nekter å innse at de faktisk kan tenne på begge kjønn.

Egentlig er deg ganske uinteressant å prate om hvilke fil man tilhører. Det handler jo bare om hvilke person man forelsker seg i/tenner på

Skrevet

Jeg elsker å se nakne jenter også.

Skrevet

Jeg tenner på jenter, ser på lesbesex, og synes kvinnens kjønnsorgan er vakkert! Likevel er jeg hetero. Jeg har aldri hatt romantiske følelser for kvinner, og kan egentlig ikke tenke meg til å ha sex med en jente heller, bare fantasere om det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...