Gå til innhold

Redd for vonde kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26+1 idag og er sykemeldt 100 prosent ut uken. Jeg har hatt kynnere en stund, men da veldig av og på og de har gått relativt raskt over igjen. På mandag fikk jeg kynner som gjorde magen knallhard og jeg hadde veldig vondt båd ei rygg og magen. Magevondtene var som menssmerter, og jeg var redd for at det var rier. Utrolig ubehagelig! Er det andre som opplever dette, og er det vanlig at man har vondt og mensmurringer for ved kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde masse vonde kynnere lenge i forrige svangerskap. Var redd for at de modnet meg jeg også, men de gjorde ikke det. Fikk sjekket livmorhalsen ved ul flere ganger. En gyn sa til meg en gang at de som har mye kynnere gjennom svnagerskapet vil få en raskere fødsel. Jeg hadde en ganske rask fødsel. Så kanskje du skal prøve å tenke på det :) Kan jo bare være kjerringråd da.. Er slitsomt med masse kynnere.. prøv å ta det med ro. Det var det eneste som hjalp på meg.

Skrevet

Takk for svar! Jeg skal til oppfølging på sykehuset snart. Lege sendte henvisning. Jeg vil gjerne jobbe, men har blitt redd for å gjøre det fordi det definitivt tar seg opp når jeg stresser.. Får se hva legen sier i morgen. Men rask fødsel er jo ikke verst. >Forrige var laaaaaaangt i fra det og endte med katastrofe snitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...