Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Jeg var innom Sparkjøp i går, og gikk plutselig forbi den flotte jakka for oss med store mager. Har ikke prøvd den på, men har tidligere i svangerskapet kjøpt enn i samme modell (bare på annen butikk og mye dyrere :-/) og den passer jeg til jeg føder. Kostet bare 399,- Så løp og kjøp hvis dere ikke passer annet enn allværsjakka til julaften ;o) Her er link: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-890372(SparBase).aspx
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Kjempe fin :-) Jeg fant en boblekåpe på H&M på mamma avdelingen til 400 kr :-)
Snuppa! Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Å, likte den godt i blått. Hmm, men har jeg spar kjøp i nærheten jeg da, klør meg i hodet. Men skal ihvertfall sjekke det ut, takk for tips:)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 De har en lignende på HM, dameavdeling. Den er desverre litt for liten til meg, men har ingenting med magen/graviditeten å gjøre, og kan nok være superfin til mange gravide. Er litt dyrere da, men tror jo den passer fint etter svangerskapet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå