Ladycaliente Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Vistaprint er ikke så interresant. skal ha 4 kalendere og da kommer jo tollavg i tillegg.
mumtobe09&10 Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har laget og bestilt mine på www.fotoknudsen.no - veldig førnøyd! Ikke tok det mange dagene før jeg kunne hente de heller, i tillegg til at du selv kan velge hva slags prisgruppe du vil lande på
Stolt alenemor til tre små Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 www.nfoto.no, der bestiller jeg alt av bilder og ting med bilder på.. De har god service, og rask levering, og jeg syns de er ganske rimelige også..
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 På www.eurofoto.no har de tilbud/50% på fotobøker akkurat nå, men har ikke sammenlignet priser med andre nettsteder.
Betti spaghetti Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Allfoto.no har kjempedine kalendere, det er god plass til å skrive notater der. Søsteren min som jobber som journalist og er barnløs, digger den, og det samme gjør vi! Har bestiolt fra samme sted i mange år. Koster ca 129 pr kalender, mer om du bestiller få, kanskje 149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå