Rampongi Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Har mala noen fine tre-hjerter fra panduro (med tråd for å henge på juletreet). De er mala røde, så har jeg mala fingrene til jenta med hvitt og putta hjerte i hånda hennes, sånn at det skulle se litt ut som håndavtrykket hennes på hjertene. Men dere vet, det ble jo mest klæss.. Det ser altså ikke ut som fingeravtrykk, men litt mer abstrakt kunst.. er dette en "søt" gave til besteforeldrene til jul eller bare teit?
Uro4 Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 hva med å lage ordentlige fotavtrykk og håndqavtrykk.... LAget i gips til min mamma med en fot og en hånd... Blei så fin !
Rampongi Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 i og får seg et godt forslag. Tror ikke jeg rekker det før jul, men det kan jo bli en bursdagsgave eller noe senere
Dronningen! Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 PÅ Panduro har de pakker med alt du trenger til fot/håndavtrykk, veldig enkelt og ikke så dyrt. http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=045158
Rampongi Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2009 Takk for link, for prøve på nyåret, de har visst ikke den pakken på lager
camilla^ Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Mine foreldre hadde blitt veldig glad for slikt, men er vel litt forskjell på besteforeldre kanskje. Besteforeldre får litt mye rart etterhvert som ungene vokser og begynner å prøve å lage gaver. Så er du i tvil om denne, kan du bare glede deg til ungen kommer hjem fra barnehagen og skole etterhvert med forskjellige gaver. noen penere enn andre..... Men har du prøvd med fotavtrykket istede for håndavtrykket? Vis man tar leire som tørker av seg selv, som man ikke trenger å steke. Trykker/kjevler denne ut i passerlig tykkelse. Så tar man barnets hånd eller fot på. Man må da trykke ned fingre og tær for at det skal bli merke. På de man har fått fine avtrykk kan man bruke en pepperkakeform og stikke ut. Lage ett lite hull slik at man kan henge det opp, ta ett rødt silkebånd og kanskje lage en liten sløyfe på. Har ett slik at mine unger, og det kommer på treet hvert år. Kjempe fint syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå