Gå til innhold

Var hos JM i går


Januarprinsesse

Anbefalte innlegg

og gutten min har nå festet seg...

 

Er tredjegangsfødende, og kjente at panikken tok meg en smule. Er liksom et skritt nærmere fødselen da... Håper så inderlig på at det går over nyttår, da jeg så gjerne vil ha januarbaby i stedet for desemberbaby...

 

Har igjen 28 dager til UL termin i dag, og menstermin er ei hel uke etterpå. Har tidligere født 5 dager før termin og dagen etter, så jeg håper og tror at det vil gå. men kjenner tankene kretser rundt det stadig vekk....

 

Hvordan står det til med dere, mange babyer som har festet seg enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 27 nå og var også hos jordmor i går.. Hodet ligger godt til rette men hadde ikke festet seg. Helt vanlig sa hun, det er visst mere uvanlig at det fester seg når man er fleregangsfødende..

jeg skjønner panikken tok deg, vi er de eneste som vil gå et par dager lengre ut i svangerskapet :D

Men du kan sikkert ta det med ro vet du, er nok veldig forskjellig på det der, og noen går jo lenge med hodet festet! det er bare det at det er mest vanlig hos 1 gangs fødende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos JM i dag. uke 36 Hodet er ikke festet, baby ligger med hodet ned, og ryggen ut, men er fortsatt mulig å bevege hodet.

 

Håper også på å gå over nyttår. (termin 7.januar) Er førstegangs så er vel litt større sjans for å gå på overtid da enn ved flergangs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har det gått bra. *bank i bordet*

 

Gutten hadde en stille dag i går, og det gode sovehjertet mitt fungerer ikke like godt lengre, så det er sikre tegn på at det begynner å nærme seg... Det er likevel ikke andre tegn på at fødsel er veldig nært forestående. Magen er nesten like høy enda, så jeg tror og håper inderlig at det går bra til over nyttår. Har tinget på å sitte rolig hele jula, og at alle som vil se meg, må komme hit og være som hjemme.. hehe. men nå er det bare drøye tre uker igjen av året så det er godt håp...

 

Godt å høre at det er flere med meg som gjerne vil vente til over nyttår. Føler nesten at alle stirrer rart på meg når jeg sier at det er ønsket mitt, og at de nesten "krever" forklaring.

 

Takk for god trøst, og lykke til med JANUAR- babyene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mortils - snart: HAr pandabjørn fått da??

 

 

har 38 dager til terminene jeg og krysser alt jeg har for at babyen ligger der godt over nyttår!! Fo ri dag reiste mannen min på jobb og kommer ikke hjem før om 4 uker!!!! Har gått over tiden de andre to gangene og satser på det denne gangen også.

 

Da jeg skulle ha nr 2 festet hode seg i uke 36, men hun kom 8 dager over. Føler at hodet har festet seg nå og jeg - skal til JM på onsdag - er spent på å høre da.

 

tvitvi - for januar 2010!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært hos JM i dag, og har også fått bekreftet at hodet har festet seg! Godt å vite!! =)

Ellers var alt bra, både blodtrykk, puls og urin, så da er det vel ikke stort annet å gjøre enn å vente og fortsette ruginga..... Førstemann kom 10 dager før termin, så det blir spennende å se om mini kommer i år eller neste år! 26 dager igjen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå uke 37+4 og 2. gangs fødene. Hodet har ikke festet seg, (var på UL i forrige uke og hos JM) men han ligger med hodet ned. Nr. 1 festet seg aldri , så derfor måtte jeg presse han ned, men det var ikke så ille...kanskje det blir det sammen denne gangen og. Krysser fingerene at han holder seg til termin (1. januar) og ikke desember...men det kjennes mye på kroppen denne gangen enn det gjorde forrige gangen, så kanskje det blir litt før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke fått enda -heldigvis. Har bare skiftet nick fra pandabjørn... Men frykter at babyen kan komme litt før, for alle bevegelser er langt nede i lysken og om jeg har tålt lite før jeg har blitt sliten og fått kynnere før, så er det i alle fall ikke bedre nå.

 

Magen synker stadig vekk også, så .... og nattesøvn er etterhvert blitt et fremmedord... men men snart over nå. 20 dager igjen til termin, og om han kommer en 3- 4 dager før er det helt i orden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...