Gå til innhold

Master åf effisjensi

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tar jeg julen på alvor og jeg skal:

-Gjøre ferdig den julegaven jeg maler, den er jaggø snart ferdig og.

-Plassere juleduftelys rundtomkring og lage meg grønn te med kanel.

-Klippe ut perfekte firkanter, brette dem, skrive julehilsen og lime inn politisk korrekt bilde (det vil si; ikke hvit body og nisselue, ei heller bilde fra sommerens bassengplasking)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du vil ha de vibbene som fremdeles oser rundt meg - jeg har fortsatt ikke gjort noen verdens ting.

Foreldra mine kommer om circa en time og det jeg nevnte ovenfor burde strengt tatt være gjort innen den tid. Det ser dårlig ut.

Skrevet

Hmm, ok. Jeg skal sjekke vibbe-markedet andre steder i stedet. Sender deg litt hvis jeg finner noe bra noe :)

Skrevet

Jeg burde bytte til "Master of å gjøre alt annet enn det jeg MÅ gjøre"

Gjest cunning stunts
Skrevet

Julepatetisk Master of Procrastination - er det for langt som nick?

Skrevet

Det ble alt for langt, dog helt passende.

Jeg tror kanskje "Prokastineringspatetica" passer, men da må jeg lage enda en konto for å beskytte mitt ekte navn.

Skrevet

Besøkte kom forresten 10:49, akkurat i det jeg hadde trykt på send ringte bjellen. Det sier seg selv at jeg derfor ikke har lagd et eneste julekort, ei heller har jeg gjort ferdig noe maleri.

Akk.

Gjest Siklerotte
Skrevet

I dag skal jeg;

- Lese til eksamen (greit, skjer ikke, men jeg like å tenke det...)

- Spise tomatsuppe (for tredje dag på rad, den er så god - så må kjøpe meg to siden jeg nok vil ha mer senere!)

- Drikke julebrus

- Spise sjokolade

- Fortelle videre drømmen jeg hadde i natt.

- Jobbe litt med gårdsspillet mitt.

Skrevet

Ti timer seinere kan jeg erklære at jeg ikke har laget et eneste julekort og jeg har ikke malt en centimeter på bildet.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg kan i alle fall meddele at jeg har spist tomatsuppe og jobbet litt med gårdsspillet mitt. Resten er to be continued... Skal ikke svikte meg selv på resten av punktene under eksamenslesning, nei!

Skrevet

Ikke det derre forferdelig irriterende Farmville vel?

Nå sitter jeg her med lerret foran meg, akter å bli ferdig innen en halvtime og etter det MÅ jeg lage julekort, det kommer til å ta evigheter..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke det - nekter å spille det. Dette er bedre, men problemet er mer det at ingen andre spiller det, så jeg har ingen naboer og jeg blir sur av det. Ingen naboer betyr ingen gaver. Men jeg er nørd uansett.

Hva maler du nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...