Gå til innhold

At jeg kunne være så dum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å overraske jenta med en kampfisk i bolle (Synes det er dekorativt og fint selv) og kjøpte nå det..

Men den moro var kortvarig. Katten hadde selvfølgelig klart å fisket den opp i løpet av natta. Kan man virkelig ikke ha slikt når man har katt? Det flaue er at tanken slo meg ikke en gang,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...har du ikke sett diverse tegnefilmer? ;-)

Katter er ramme på å fiske når de får en sjans, så man må sørge for lukket enhet eller holde katten unna.

Skrevet

Vi hadde akvarium og katt,og det var jo lokk på akvariumet,men ofte når jeg kom hjem etter å ha vært ute en tur så lå det død fisk på gulvet,katten fikk opp lokket!

Skrevet

uff, det var jaggu kjedelig (men jeg ler inni meg). Jeg hadde sikkert gjort akkurat det samme som deg. Flink katt da!

Skrevet

Jeg ler jo litt jeg også, selv om det var traumatisk for jenta som våkna og skulle gå å se på fisken sin. Istedet fant hun en meget trøtt katt etter jakta :-p Hun kom på loftet å hylte: "Å neiiiiii, Rudolf er døøøøøøød!"

Jaja.. Stakkars fisk, med så uansvarlige eiere.

Skrevet

doffen har daua.. :)

Det var nok trist for jenta ja, men kanskje blir det er artig minne dere kan ta frem senere.. er jo lov å håpe.

Skrevet

Ikke mye til kampfisk du har fått. Hadde klagd til butikken jeg :D

Skrevet

Haha, unnskyld, men jeg må le!

Ser for meg situasjonen.

Hatt seg et lite herremåltid katten da;)

Skjønte jenta di at det er katten som er synderen da?

Skrevet

Hadde Gullfisk i bolle jeg. Syntes det minket så veldig med vann. En natt jeg våknet så hørte jeg en merkelig lyd dra stua. På sjenken der bollen stod satt katta og plaska med poten i vannet, og innimellom drakk hun fra vannet. Men hun fikk aldri tak i fiskene. De døde allikevel etter kort tid. Tror de drukna.... he he

Stakkars Rudolf da og ikke minst stakkars jenta de.

Du før prøve å forklare at pusekatter synes at fisk er en artig leke, og at noen ganger går det desverre galt.

Det går jo ann å prøve igjen da. Prøve å legge et slags nett eller lignende over bollen:)

Skrevet

Hehehe, huff :-(

Vi tenkte å kjøpe oss akvarium etter jul istedet. Som er litt sikrere. Mannen er også litt fasinert av fisker, så da får han og jenta dra å plukke ut rariteter, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...