Gå til innhold

Middag i dag, torsdag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha kyllinggryte med ananas. Hva skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal paa middag til en kollega av mannen, med alle 3 ungene paa slep :)

Skrevet

Her blir det Toro Fusilli gryte med kjøttdeig idag.

 

Skrevet

Jeg vet ikke enda!! Sliter med hva jeg skal finne på idag..

Skrevet

Her blir det ørret til middag, bak i folie i ovnen med gode grønnsaker.

Skrevet

Her blir det seifilet og poteter. Har puttet de inn i ovnen, bør helst være ferdig før jeg skal på jobb kl 15.00, Men har vel egentlig aldri laget fisk i ovnen før, så jeg aner jo ikke hvor lang tid det vil ta. Ikke var de helt tint heller, men det blir sikkert godt.

Skrevet

Vi skal ha kjøttpudding i tomatsaus, med hjemmelaget potetstappe og salat.

Skrevet

I dag har vi blitt bortbedd..... :o) skal bli spennende...

Skrevet

I dag blei det risengrynsgraut.

 

Har ikkje hatt det på utruleg lenge, i alle fall ikkje etter mars, lille slutta med melk i begynnelsen av april.

 

Men no tenkte eg at dersom det skal bli riskrem på julafta, måtte eg nesten få fingeren ut og prøve melkefri risengrynsgraut. Vel, den blei litt grå på farge i forhold til vanleg, men lille åt sikker 4-5 skeier og det er ganske bra. Blir riskrem til dessert i morgon :o)

Skrevet

Vi hadde bare baguetter idag. Jeg er så sliten etter mange netter med lite søvn og orket ikke å lage middag.

 

Vi får ta det igjen i helga =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...