Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Blir nesten litt glad når jeg ser han jeg hehe. Han ser så snill ut og har en flott karisma. Håper og tror han kan bli en stor forandring :-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Ja! helt utrolig .. Han er en stor forandring, han kommer til å gjøre verden til en bedre plass.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Nei, abselutt ikke enig med deg.. (men du skal få lov til å mene hva du vil) Håper at hans forandringer ikke blir for store. Er nemlig for krigen mot ekstrem ismamisme.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg liker mannen og det han står for, men er overhodet ikke enig i at han skulle få Nobelprisen i dag! Forhåpentligvis så gjør han seg fortjent til den iløpet av noen år, men ikke enda. Tror faktisk at han tenker det samme. Kan tenke meg at det er vanskelig å ta prisen seriøst når de slenger den etter en som ingen visste hvem var for to år siden.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 å, jeg er litt forlesket i Obama!! Tenk, en president med hjerne OG hjerte!! Han har allerede gjort om endel av de idiotiske reglene den forrige cowboyen fant på..Og flere endringer er i vente! Det er håp for verden nå,ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå