Baremeg Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Tok min første pille igå og den hjalp ikke noe særlig på innsøvingen min. Merket at jeg ble ganske trøtt men søvnen ville ikke ta meg. Noen her som har brukt det som kan dele erfaringer? Kan jeg forvente at det vil hjelpe etter hvert?
PinkBabyDoll Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Tror det tar inntil tre uker med bruk før de får full effekt: www.felleskatalogen.no Søk på Circadin
Baremeg Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Ser nå at jeg ikke fikk ordentlig forklaring av min lege. Slik jeg forstår det som står i felleskatalogen er at man skal ta de i tre uker...Men hva er grunne til at det står at det skal brukes av personer som er 50 år og oppover. Er jo bare 29. Spiller det noen rolle ift alder.Ble litt forvirret nå...
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Gutten min prøvde den, og han ble veldig trøtt og sovnet raskt, men hadde mange oppvåkninger i løpet av natta, så her gjorde den bare vondt verre. Han var 1,5 når vi prøvde den, og legen sa at det med alderen bare var noe som stod. Er noe med at det er mennesker over 50 som sliter mest med innsovningsproblemer eller noe.. Fikk med en kopi av en artikkel som omhandlet melatonin, kan se om jeg finner den på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå