Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser stort sett en skål med havregrøt hver morgen med kanel, sukker og litt rosiner oppi, noen ganger vil ungene også ha det, men de spiser stort sett brødskiver eller polarbrød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brød eller knekkebrød. Akkurat i dag; 2 stk knekkebrød med magerskinkeost siden det bare var nok brød til ungenes skiver. Vanligvis 2 skiver med makrell i tomat eller leverpostei, nå mot jul er det sild. Har jeg knekkebrød er det vanligvis med ost av noe slag.

Skrevet

Går i polarbrød og brødskiver her også....

Minsta og jeg foretrekker også havregrøt til frokost, og litt frukt eller en smoothie vil alle ha.

 

Skrevet

musli og yoghurt, gjerne vanilje eller melon. i helgene er det ciabatta med egg og en veeldig sjelden gang bacon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...