1881 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Jeg spiser stort sett en skål med havregrøt hver morgen med kanel, sukker og litt rosiner oppi, noen ganger vil ungene også ha det, men de spiser stort sett brødskiver eller polarbrød.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Brød eller knekkebrød. Akkurat i dag; 2 stk knekkebrød med magerskinkeost siden det bare var nok brød til ungenes skiver. Vanligvis 2 skiver med makrell i tomat eller leverpostei, nå mot jul er det sild. Har jeg knekkebrød er det vanligvis med ost av noe slag.
Ugl@ Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Går i polarbrød og brødskiver her også.... Minsta og jeg foretrekker også havregrøt til frokost, og litt frukt eller en smoothie vil alle ha.
Rampongi Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 musli og yoghurt, gjerne vanilje eller melon. i helgene er det ciabatta med egg og en veeldig sjelden gang bacon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå