Gå til innhold

Hvor lenge kan man være i kloster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, kanskje jeg begynner å hallusinere, siden jeg leser det hver gang jeg er inne på anonymsida. Kanskje ønsketenkning, siden litt fredelig klostersøvn hos en stille orden hadde vært helt på sin plass. Ketose har jeg derimot mindre dragning mot, men det er det eneste som interesserer annie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Vurderer kanskje å gå inn i ketose etter julen, for å etterlate alt jeg har fått i gave det siste året. Ellers ender jeg vel i kloster jeg òg.

Skrevet

det er helt sykt hvor lenge det går an å være i kloster! *snufs*

Gjest cunning stunts
Skrevet

Fnis, fordelen er jo at du blir jomfru igjen, og siden jomfruer er populære til så mangt - jomfrufødsel, sexobjekt og menneskeoffer - får du sikkert mange eksotiske opplevelser.

Skrevet

Lenge tror jeg....

Jeg ville akkurat nå tatt en 3-ukers i kloster med lettkledde menn i lendeklede, sol på himmelen og masse god mat!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg ville foretrukket å være uten de lendekledte, jeg vil bare ha fred, ny kropp og åtteogførti timers søvn.

Skrevet

Jeg var bare 50 meter unna et kloster i går.

*oooeeeeee*

..og i skrivende stund er jeg tre meter unna en lendekledd mann.

Skrevet

jeg kan går for nr 2. for 1 og 3 er så gammeldags og ikke lenger noe stort. og om jeg først skal gå for en jomfrufødsel så håper jeg at folk vet mer om læren om rett å galt en nå værende bok. - i grunn så trenger vi en opptatert versjon

jeg begyner å bli litt over gjennomsnittet lei min egen sønn. "mamma. mamma, mamma, mamma" og helst mens han hopper, klatrer, koser og tar på mammaen sin.

Skrevet

jeg merker at jeg er litt sjalu på siste setning.

jeg har forsovit en naken mann(?) oppå meg, men han er 3, så det er liksom ikke så stas

Gjest cunning stunts
Skrevet

Du har pm. Det er heller ikke sexy, men det er det beste jeg kan få til akkurat nå.

Skrevet

Det er ikke så mye å være sjalu over, han sovna på sofaen iført greske klær (hvite tynne laken) grunnet manneforkjølelse. Jeg lot ham såklart ligge.

Du vil ikke ha en forkjøla mann i hus, uansett om han er naken, utstyrt med kjempelem og er politisk arrangert.

Skrevet

Jeg kan lite om både kloster og ketose, men hallusinerer nok også litt, for jeg leser :::) har heteronom rompe der hvor det står hvem som har svart på trådene.

Men det setter jo tankevirksomheten igang om ikke annet.

Skrevet

heteronom rompe er flotte saker. å om noen har det så er det definitivt meg :D

alt hva jeg får folk til å gjøre...mmmmm... :P

Gjest cunning stunts
Skrevet

Hahaaaa! Heteronom rompe bør bli ditt nye nick! Strålende!

Skrevet

dette nicket syns jeg at reflekterer mine verdier og meninger på en god og konstruktiv måte :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Håper andre setter pris på julerompa di snart også, fnis.

Skrevet

ja, det hadde den jaggu fortjent :P

jeg har fremdeles ikke fått noe mail... og jeg velger å tolke det til min heteronome julerompes fordel.... hihi.

får passe på at jeg ser ekstra hot ut i morgen... fnis

Skrevet

Etter å ha lest meg litt opp på allmennmedisin, skjønner jeg ikke at folk tør å gå på ketolyse. Det jeg kanskje forstår mer, er at de ikke skjønner hva det innebærer. Man risikerer å svi av hjernen sin, rent billedlig.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Men folk flest er jo dumme som brød, ingen bombe der.

Skrevet

Tror de må få et nytt navn, da brød utgår ganske sterkt.

Dumme som "sjøttkaker" kanskje?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Poeng til glitremus. Heretter heter det "dumme som sjøttkaker". To fluer i en smekk.

Skrevet

Glitremus i en buksesmekk!

Nå fikk jeg lyst på de ferdigballede kjøttkakene de selger på Mercadona - de er de beste i verden, og jeg har dem selvsagt ikke i hus.

Skrevet

Jeg er gira på svidd hjerne. Hvem er denne Ketose dere snakker om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...