Gjest ~Xmas08~ Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hvis jeg søker 50% permisjon fra barnehageplassen ut bhgåret, kan bhg da nekte å la gutten vår få permisjon fordi de vil tape penger og ikke har noen å dele plassen med? Jeg lurer fordi det var svaret vi fikk, og jeg tenkte ikke mer over det, men håpet på at noen ville ha 50%, slik at vi kan dele. Men nå sier noen jeg kjenner at bhg kan ikke nekte permisjon. Stemmer dette,eller?
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 JA det kan de nok absolutt. I vår bhg får man kun deltidsplass også om det er noen andre søkere som kan fylle den andre prosentandelen, noe som i prinsippet fører til at vi ikke har deltidsplasser. De fleste barnehager er avhengige av hver krone de får, så sjeldent du finner en som vil gå med "tomme" plasser for å være greie.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 De kan nok det. Vi ble nektet perm ved langvarig kronisk sykdom. Måtte si opp eller betale. Byttet til privat bhg og nå får vi tm perm tilbake i tid. Var sjokkert første gang jeg snakket med dem og fikk betalt tilbake penger for 2mnd bakover i tid! Den første mnd hadde hun også vært der en 3-4 ganger, men det gjorde ikke noe det. Vi fikk pengene tilbake og vi fikk kontantstøtte! Første gangen leverte vi inn legeerklæring på at hun var syk. Nå er det nok at jeg snakker med styreren. De har heller ikke noen inne i hennes plass når hun er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå