Mor&barn Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Er de no allrighte? På leveringstid og produkt!
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ja, fikk tilsendt noen flotte veggkalendere i går:) Betalte 150 kr ekstra for å få dem levert raskt. Det tok vel ca.fire dager. Er uansett kjempefornøyd, men søk på google, er en del som ikke er fornøyd. Mange lekre design å velge mellom, det er hvertfall ganske vitkig for meg:) Vi vil jo at de skal bli fine;)
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Du kan velge leveringstid (og dermed betale deretter). Veldig fornøyd med kalendere og fjoråretsjulekort. Men på årets julekort har bildet av snuppa blitt veldig mørkt, nesten så du ikke ser bildet ordentlig om du ikke holder det mot lyset. Så ikke sånn ut på pc'n.
Plutta, prompen og mini Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Du kan velge 7 , 14 eller 21 dager, evt betale litt ekstra for hurtiglevering om jeg ikke husker helt feil da. En stund siden jeg bestilte derfra. Så personlig er jeg ikke så fornøyd med leveringsbiten. Men er mye stilig design man kan få på produktene da
Mor&barn Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 ah kjedelig da sjiraff :S Åh fant de flotteste kortene. Kortshop.no, men FY for noen priser, 26 kr kortet. Det er det i grunn ikke verdt. Noen som vet om noen lignende bare litt billigere?
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Vi bestilte fra vistaprint og valgte hurtig levering, veldig fornøyd med kvaliteten til den prisen, og det tok noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå