max32 Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Playstation 3 har ikke så mange gøye barnespill.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Vi har hatt ps3 i ett år,er kjempefornøyd. Onlinestore der du kan laste ned demoer osv.. har jo ikke xbox, så kan ikke uttale meg om det.
minesøtesmå Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 vi har xbox 360 og er kjempe fornøyd... mange spill og man kan spille online på den,filmer,chat osv....
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Om du vil kjøpe en brukt xbox 360 (chippet) som bare er brukt noen få ganger er det bare å skrive en melding til meg :-) Og ja, det var siste gangen eg gadd å kjøpe dyr gave til mannen, hehe :-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 xbox 360 uten tvil!! vi har brukt vår MASSE, bruker den til å se på film, spille, spille online mot andre i familien, laste ned demoer fra onlinebutikken så v får prøvd spillene litt før vi kjøper dem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Alt det der kan du gjøre på en PS3 også. I tillegg så har PS3 BlueRay spiller, man kan se på hjemmevideoer, bilder, osv osv. Vi har både Xbox 360, PS3 og Nintendo Wii, men det er våre 2 stk PS3 som blir mest brukt. Kan faktisk ikke huske sist jeg bruket xbox360 jeg....ikke behov for den føler jeg. Sier vel sitt når vi måtte ha en til for å ha stående fast i stua hehe(den andre har gubben på "gutterommet" sitt) Og ja, det var faktisk mitt forslag å kjøpe en til hehe
dollylille Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 kjøpte ifjor xbox 360, og den blir i år byttet ut i en wii. spørs litt hva du skal bruke den til, men xbox er beregnet for litt eldre barn og voksne.
Rååååsa på ball Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Skal kjøpe til mannen i julegave og valget faller på ps3. Var egentlig ganske usikker selv siden jeg ikke kan så veldig mye om sånt Forhørte meg derfor litt rundt blant "spillegeeks" som vi kjenner + i butikken og jeg tror samtlige svarte playstation. Grafikken er visst mye bedre og man får mer for pengene i den opprinnelige pakken enn hva man får med de andre spillemaskinene. Googlet det også og fikk stort sett samme svar. Men som sagt, jeg kan ikke stort om dette selv stoler blindt på disse spillegale guttene og mannfolka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå