Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Nei, slettes ikke, hehe..Det er digg, gjerne med en dæsj lodderogn e.l og rømme også! Nam, nam!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Mat er aldri harry. Det er veldig, veldig harry å tenke slik. God mat er godt, uansett!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 JO, mat kan være harry. Bevis: Biffsnadder.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Ja, men siden det er godt, så gjør det ikke noe!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ 70-talls altså! Skikkelig retro haha
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Haha, jeg skrev det ja:-) Jeg syns det er digg jeg også, men greia var at jeg ikke hadde servert det på fest!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Nei, selv ikke det er harry. Jeg er ingen fan selv, men så lenge det ernoen som liker det, er det selvsagt ikke noe galt med det (bortsett fra at det er sunt). Jeg lærer barna mine at man ikke skal si æsj om mat. Harry og æsj er akkurat det samme i denne sammenhengen. Utrolig barnslig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Harry er det ikke, men vondt er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå