Hellobaby Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Nå er vi kommet hjem fra sykehuset, og alt er bare helt deilig.. :-) Dere har virkelig noe å glede dere til! Jeg var en av de ekstremt utålmodige i slutten, så forstår dere godt! Vil hilse en liten ekstra hilsning til "Lykkeligeida fødeklaaar " som jeg har hatt ekstra mye kontakt med, og som hadde samme termin som meg. Ellers kommer jeg til å snike innpå her og lese fødselshistoriene til dere også som jeg har fulgt litt med på :-) Masse lykke til! :-)
hønny-bunny Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Kommer til og savne deg,men du fortjener og være ferdig. Nyt det:-)))
nordlyset Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Du får nu kose dæ masse i tiden framover.Vært kjempeartig å følge med det du har skrevet den siste tiden fram mot fødselen. Vi andre får nu bare smøre oss med tålmodighet,for det blir nok vår tur i tur og orden.Å gleden er nok stor nok man ligger å holder det lille barnet i armene. Jeg og min kjære skal ha vårt første barn. Gleder oss veldig
Hellobaby Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Nååårh.. Jeg kommer jo til å titte innom da - må jo få med meg når du og dere andre som har fulgt meg den siste tiden føder! :-) Nå ligger det lille nurket mitt og knirker.. Hun liker best å ligge inntil mammaen sin og kose seg og sove godt. Det er fantastisk.. Masse lykke til - det er ikke lenge til du har babyen din i armene dine :-)) klemz :-)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Har vært koselig å snakke med deg og følge deg frem mot fødsel ;o) Nå må dere bare kose dere kjempe mye fremover og så må dere ha en ekstra fin julefeiring. Så kommer vi etter en etter en her med våres små også, når de endelig finner det for godt å komme ut ;o) Vi er nok like så utålmodige som det du var, og det med sin rett...he he Mange klemmer fra meg ;o)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Kjære Hellobaby!!! ååååh.. Du er litt savnet bare så du vet det! ) Er så glad på deres veiene. Gratulerer så mye! Vet du hva!!!!!!!! Nå er det min tur! Sitter med litt rier nå og koooooser meg. Har holdt på litt fra og til siden i går. nå kommer taka litt hardere men fikk en god natt søvn i natt. Nå er det min tur til og bli mor! Har vondt under magen og ryggen også kjenner jeg hun presses nedover på en måte under vær sammentrekning. Guuud jeg gleder meg. Nå skal jeg bli mamma til Elida Marie som vi har ventet på så lenge.. Måtte bare skrive det. Håper du ser innom her litt. Kos deg med familien da.. Mange klemmer. (absurd egentlig og sitte og håpe på mere vondt, er jo så motsatt liksom) Men, kom rier kom! Stoooor klem til deg fra meg.
Hellobaby Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2009 Ååååå, så spennende! Og forstår hva du mener at med det absurde i å ønske å få det vondere! hehe.. Jeg ønsker deg masse masse lykke til! Vi er heltinner som gjør dette her! ;-) Men så er jo premien det beste som finnes på jord da! stor klem :-)
Hellobaby Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2009 Nordlyset : Det er ekstra spennende for deg å finne ut hvordan det er å føde og sånn! Ønskerdeg masse lykke til med fødselen og den nye lille familien :-) Det er så koooos :-) klem! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå