Lilleleen Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Tenker bikkje navn med en gang....Veldig fint på en hund da )
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Kira er hundenavn. Keira hørtes rart ut. Kiereen kjenner jeg en jente som heter..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 hmm... men det er jo mange hunder som heter menneskenavn da... For meg er stella og frida et hundenavn liksom, men er jo søte barn som heter det da Og man blir jo vandt til det. hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Men du tar et hundenavn til menneskenavn. Det er annerledes at noen tar hundenavn fra menneskenavn.. Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 ja... skjønner, men i andre land er jo kira et menneske navn da. Så det var vel først et menneskenavn før det ble hundenavn...? hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 hunden min heter kira. vet at det er mer vanlig i danmark og usa osv. er jo en kjent modell eller noe som heter det. svar er vel at jeg liker kira, keira vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 hunden til venninna mi heter kira syns det var et søtt navn,men nå tenker jeg på den lille hvite hunden til venninna mi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 godt det er noen som hvertfall liker navnet selv om visstnok (jeg kjenner ingen) mange hunder heter det! Tusen takk! hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Å. drit nå i at det er hundenavn. Theo var også et hundenavn, nå heter halve norges nyfødte befolkning det Jeg tenker på en nydelig filmskuespiller som dessverre spiller litt for mye med åpen munn... Fint navn. Spesielt og med karakter. Men Keira med e kommer til å høre veldig mange merkelige uttaler opp gjennom livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå