Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 jeg klarte å dunke babyen sitt hode mot hjørnet på skapdøra. hun er snart 3mnd og fikk en liten kul. burde jeg være redd for dette?? skjønner at jeg mest sannsynlig overreagerer, men blir jo litt bekymret.. :/
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 umulig for oss her inne å si da... Hvor hardt var det, skrek hun fælt, hvor stor er kulen, er den blå... osv osv.. ?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg lærte på ett førstehjelpskurs jeg var på at det er bra det kommer kul. Da går ihvertfall hevelsen utøver. Men er du usikker så burde du ringe legevakten. Det er sikkert ikke førstegang de får en slik telefon.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 ferdig å gråte på 1 min og kul på størrelse med en liten mais... ja ok.. jeg overreagerer...... :/ ser jo det selv. hehe..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 et maiskorn, håper jeg - ikke en maiskolbe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå