Gå til innhold

Fødte i går, hjemme idag:)


Groen

Anbefalte innlegg

Prins Benjamin kom som en kule ti dager over termin tirsdag morgen. Rier startet litt før 06.00 men jeg trodde det var maserier som jeg har hatt sporadisk i noen uker. Jeg hadde fått målt åpning av jordmor til ca. 5cm. Så plutselig litt før halv åtte ble jeg fryktelig kvalm og en kraaaftig ri satte meg ute av spill, og jeg kastet opp! Etter det var det full pinne. Vi kjørte hjemmefra kvart over åtte, med 45 min til klinikken og pressrier var det litt panisk stemning i bilen kan man si. Heldigvis fikk pappaen levert storesøster i barnehagen før vi dro, så var det ute av verden...

Inn på klinikken med vannvittig presstrang, kl. 09.15, rett på føden, av med klærne, opp i sengen, full åpning, opp med knærne, fire-fem-seks pressrier, og der var det over. Kl. 09.37 kom et nytt mirakel til verden!!

Helt fantastisk:)

Er veldig lykkelig over å ha det overstått og glad for å ha opplevd denne varianten fødsel i forhold til min forrige som ble satt igang med stripping og med epidural...

 

Lykke til alle resterende vordende mødre! OG RIKTIG GOD JUL!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten! Og hvilken deilig fødsel, selv om det var litt stress der en stund... Godt å høre at fødsel nr. 2 kan bli så annerledes enn nr. 1! ;-) God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...