Gå til innhold

Ikke naa igjen..... :(

Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk tur istad (fort og effektivt) og da kom den kjente, vonde smerten i symfysen...slipper ikke unna bekkenplager naa heller da sikkert....noen som har tips? Er 14+1..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå litt roligere, med litt kortere steg... Helt seriøst, kjenner du noe i bekkenet allerede nå, så vær litt forsiktig:-)

Skrevet

Kanskje du skal be legen om henvisning til fysioterapeut, sånn at du kan forebygge? Det skal jeg..

Hva er forresten den kjente, vonde smerten i symfysen?

Skrevet

Den samme vondten som når du falt på en stangsykkel som liten :-) Jeg kjenner det alltid når jeg er gravid, får bekkenløsning foran og ikke så mye bak.

Skrevet

Jeg bare spør, fordi jeg de siste ukene har fått veldig vondt "under"magen når jeg har gått tur. Akkurat som det er et veldig trykk, så jeg lurte på om det var BL.

Har også fått problemer bak, med korsrygg og hofter, så både lege og jordmor mente det var begynnende bekkenløsning og jeg har fått henvisning til fysioterapi (har ikke vært der ennå).

Skrevet

Du må være litt forsiktig..gå med korte skritt, prøve å unngå støvsuging o.l..vet det er vanskelig!

forresten..fysio'en til sønnen min sa at da hun merket begynnende BL, begynte hun med magedans, og det forsvant helt:) ikke 100% sikkert d hjelper for alle, men kanskje verdt et forsøk..

håper jeg skal slippe unna, for jeg har ryggproblemer, så jeg er livredd for å havne i smertehelvetet jeg havnet i sist.. sukk..

Skrevet

"den kjente, vonde smerten i symfysen..." Der naar det kjennes ut som det glir saaaakte fra hverandre nedi der....veldig vondt og ekkelt aa kjenne paa. Har det idag ogsaa men i mindre grad, faar ta det opp med jm paa neste ktr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...