Gå til innhold

dere som skal bort å feire jul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal til svigers i drammen og han skal hente oss i en ikke så altfor stor bil..gutta skal få både playmo cirkus og ben 10 bane..noe som er store gaver..vi har allerde bestemt at gutta skal få sirkuset når vi kommer hjem pga plassmangel og at det blir mye gaver på julaften så er koselig med en ting etter julaften også..

hva gjør dere andre? tar dere med store gaver også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor fikk han gråtass-traktor av oss..

Den fikk han på Lille julaften..

Skrevet

Nå har vi stasjonsvogn, så alle gaver er med:)

Men, det hadde ansolutt ikke vært noen krise dersom ca 3\4 av gavene ble igjen hjemme.. Det blir jo altfor mye uansett!

Jeg tenkte å gi gaven fra min far og kone på lillejulaften. En Nintendo. Da har han noe å kose seg med tenker jeg. For dette ønsker han seg virkelig!!

Skrevet

Vi har stor stasjonsvogn så det går fint. Her får begge barna ganske store gaver - iallfall snuppa som får stort dukkehus og sakkosekk! Men vi tar med alt og legger under juletreet.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Vi har stasjonsvogn å kjører til svigers så det er ingen problem..det kan bli litt trangt med tanke på at ungene våre er veldig små og vogner må tas med..men vi trenger ikke så mye klær med oss siden vi bare skal være der i 2 dager.

Vi tar med alle gaver:)

Skrevet

Da jeg var barn, (vi er 5 søsken) og var hos besteforeldre julaften, så fikk vi også pakker på nyttårsaften. Var kjempestas med pakker også den kvelden:-)

I fjor pakket vi opp gaver etter at vi kom hjem, tror det var 5. juledag, jeg ville vente til nyttårsaften, men mannen min ville pakke opp når vi kom hjem.

Skrevet

Vi skal reise 60 mil for å feire jula i år. Vi har ikke bil, så da blir det en lang tog tur. Skal ha med både vogn og en stor bilstol i tillegg til gaver til slekt og venner, og selvfølgelig alle gavene til mini nedigjen.. Så det tror jeg blir litt av en utfordring.

Skrevet

Blir bare meg og snuppa som skal til min søster, så vi har plass i bilen. Men nå blir jeg ikke å ta med alle gavene uansett. Sambo er dratt på jobb og kommer ikke hjem før i begynnelsen av Januar. Så når han er til sjøs i julen, pleier jeg å legge av noen gaver til oss fra hans familie, og noen gaver til snuppa fra hans familie. Så får han være med å åpne noen gaver han også:-)

Har en liten julaften når han kommer hjem:-)

Skrevet

I fjor overnattet vi hos foreldrene min på julafta. Når vi reiste hjem kom pappa etter i sin bil så vi skulle få med oss alle gavene hjem.

Skrevet

Vi skal reise med fly, så nei. Store gaver blir ikke med. Tar en liten "jul" når vi kommer hjem til hytta sammen med min familie. Blir kos det.

Skrevet

Vi reiser med fly så vi lar gavene herfra være igjen hjemme. vi får nok gaver der nede sm skal være med hjem igjen..

Skrevet

Her ar vi med alt:) Får heller kjøre to ganger. Syns vi nesten må ta med alt siden vi blir borte fra 22- 25.

Skrevet

Tar med alt.

Og vi kjører over 50 mil med lasset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...