Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 trenger en puff så jeg ikke glemmer noe! =) har kommet så langt som til: Gløgg mandler brus.. heh.. ikke stort å skryte av..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Haha, ja det blir nok en skral jul om det er kun det du skal ha. Min handleliste er laaaaaaaang, så gidder ikke skrive alt, men kan komme med noen tips iallefall. -div godt pålegg som er typisk for jul -frosne rundstykker -vin/øl -div grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Her er min liste Brus Tynnribbe Poteter Surkål Rødkål Medisterdeig Karbonadedeig Julepølser Svisker Dadler Rosenkål Sjysaus Brun saus Sukker Meierismør Sirup Egg Melis Salt Pepper Mel Vaniljesukker Bakepulver Sitron Rømme Fløte Kesam Pynt til pepperkakehus Non-stop seigmenn sølvkuler (kakepynt) m.m (se hva jeg finner) Tannpirkere (til å feste seigmennene) Sølvpapir Et par konfektesker Julemarsipan Klementiner Nøtter Epler Pærer Bananer Paprika Gulrot Agurk Tomater Rundstykker Godt smør Sylte Ribberull Kokt skinke Ost Grov leverpostei Sylteagurker Stearinlys - telys, kubbelys og kronelys servietter Hmm... har sikkert glemt masse...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Den selve julehandellista? Kan jo like godt begynne kanskje:) Smør/margarin Ribbe Pinnekjøtt Bacon Egg Grov sennep et par sorter julekaker Fløte melk Juice Kaffe Riskrem (ferdig) Rød saft Julebrus Leverpostei Noe kjøttpålegg Røkelaks farris Grønnsaker frukt Røde lys er det jeg kommer på nå
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Vin/øl Brus og farris Tynnribbe Pinnekjøtt Kålrabi Bacon Poteter Surkål Rødkål Medisterdeig Karbonadedeig Julep ølser Svisker Dadler Rosenkål Sjysaus Brun saus Grov sennep et par sorter julekaker Juice Kaffe Risengrynsgrøt Krem på boks Rød saus til riskrem Multer Rød saft Melk Sukker Meierismør Sirup Egg Melis Salt Pepper Mel Vaniljesukker Bakepulv er Sitron Rømme Fløte Kesam Pynt til pepperkakehus Non-stop seigmenn sølvkuler (kakepynt) m.m (se hva jeg finner) Tannpirkere (til å feste seigmennene) Sølvpapir Et par konfektesker Julemarsipan Klementiner Nøtter Epler Pærer Bananer Paprika Gul rot Agurk Tomater Rundstykker Godt smør Sylte Ribberull Kokt skinke Ost Grov leverpostei Sylteagurker Røkelaks Stearinlys - telys, kubbelys og kronelys servietter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå