Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Størsteguttens bamser heter farmorbamsen og farfarbamsen. Minsten sin favoritt heter Le og er en løve.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Min baby er fortsatt i magen.. Men min elskede bamse het Kos.. Kos var en rakker, han lærte meg banneord, og fikk meg til å gjøre rampestreker.. Jeg var jo så lur å skyldte på han.. Ingen mistenkte meg da, nei.. Hehe.. Hadde han fra fødsel til 12år eller noe.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Elefanten heter Teodor og kua heter Molly
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Samboerns bamse het Fredrikstad.. Gutten min sin har ikke fått navn enda..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 sønnen min sin heter api....en fillette liten apekatt han fisket opp selv på tivoili da han var rundt 1.5...api er med overalt, og armer og ben blir brukt som spise/sutte ett-eller-annet:P
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Min datters bamse heter bare "Apekatten", for det er en apekatt. Men hun er bare 9 mnd, så kanskje hun finner et navn til den selv når hun blir stor nok.
verdens heldigste mamma Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Bamsen heter Bamsen. Kaninen heter Kaniin Giraffen heter jaff-aff :-)
AndreVonDrei Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Den yngste: NinNin Og ToTot (kanin og tigergutt) Den eldste: Derrick (en grønn kanin fra selveste Berlin)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Min het Rosapus, den var rosa og falmet og ikke en pus. Ene jenta mi har Rottebaby ( en liten rotte hun valgte ut på Ikea ) og Nøffen som er en diger Nasse Nøff. Andre jenta mi liker ikke bamser, men har en marsvinbamse som heter Mormor som får lov til å ligge ved siden av senga hennes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå