Gå til innhold

Hemoroider.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har det. Hva gjør jeg da ? Må man til legen, eller kan man kjøpe salve på apoteket? Jeg kikket oppi der med et speil, men kunne ikke se noe "unormalt".

Kommer litt brunblodigslim når jeg er på do, selvom jeg bare tisser. (Har sjekket at det kommer "bakfra"..) Og litt sånn stikkende, sviende følelse baki der i ny og ne.

Er 17 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe???? :(

Skrevet

har du hemorider skal jeg love deg du kjenner det når du skal på do. altså nr 2:P

da finnes det mange typer salver på apoteket som er resptfritt, men om det ikke hjelper kan du få resept på stikkpiller. om det da ikke gir seg kan det være aktuelt å fjerne de med operasjon.

men siden du ikke beskriver noe annet enn svie, så tror jeg ikke det er hemorider du har. det er klumper i endetarmsåpningen og/eller inni. og det gjør VONDT.

Skrevet

Je oppdaget en hemoride kvelden før jeg skulle til utlandet, og hadde ingen mulighet til å komme på apotek. Rådet jeg fikk var honning. Og jeg smørte honning flere ganger om dagen/kvelden og fram noen dager. Og det funka som bare det på meg.. Takk å lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...